Weblog grafika ~ píše whitwa


Pozor! Vaše zobrazovací zařízení neumí obsah této stránky zobrazit s pokročilým formátováním (CSS). Pak možná přivítáte systém klávesových zkratek.


3, 2, 1 - CTRL+F5!

„Huh! Kde to jsem? Jsem tu správně na blogu toho whitwáka? Má nový design? Kam se poděl ten pěkný zadeček v hlavičce? “

Ne, nezabrousili jste na blog nějakého jiného grafika, jste tu správně ;). Ty chytré napadlo, že dlouhá odmlka neznačí jen dalšího potenciálně končícího bloggera, ale přípravu nového vzhledu. Tak a je to tady! Nutno uznat, že mi to přecejenom trvalo, ale přecejenom kovářova kobyla chodí ráda bosa.

Důvod k tvorbě nového vzhledu blogu byl jednoduchý – předchozí kabát tohoto blogu se zadkem v hlavičce musel pryč – již jsem ten sebestředný, puberťácký a nedůstojný design prostě nemohl vystát. Tak jsem začal pracovat na novém a cesta to byla trnitá! Přes spousty návrhů a počmáraných papírů, přes slepé uličky a nevyvážené návrhy jsem se dostal až k tomuto minimalistickému, jednoduchému, jednosloupcovému designu s další kontroverzní hlavičkou. Ubezpečím vás, že nejsem militantí cvok, spíše naopak. Slogan „A tebe taky zmaluju!“ nenese žádný skrytý význam a vyřknuli by jste ho například při nějake společenské hře, kde na sebe nazí účastníci cákají barvu. Nemá nic společného s fyzickým násilím :).
Weblog jsem odřízl od rootu (www.whitwa.net) stejně jako Filosof a nechal na něj jediný odkaz v patičce. Po další komprimaci obsahu ve snaze o minimalismus vznikl tento IMHO jednoduchý a efektivní design. Na úvodní stránce blogu si nyní můžete povšimnout boxíku s aktuálními příspěvky a posledními komentáři.

Takže co říct závěrem – komentáře jsou otevřené a budu rád za jakékoliv názory. V nejbližší době se můžete tešit na nášup článků, které museli ustoupit tvorbě tohoto designu. Přece jenom se nemůžu naklonovat či rozpůlit i když bych to občas potřeboval jako sůl.

Popularity: 2% [?]

Napsáno 6/01/2006 v 12:34. RSS komentářů. TrackBack URI.

Komentáře (62)

[1] whitwa (6/01/2006 v 13:18 )
whitwa

Ještě je tu pár mušek, ale ty co nevidět opravím…

 
[2] Ivorius (6/01/2006 v 13:36 )
Ivorius

Nechci nijak snižovat tvou práci (jistě dala spousta práce), ale předešlý design se mi tak nějak více zamlouval. A to myslím už puberťák nejsem:)

 
[3] JT (6/01/2006 v 13:37 )
JT

Jé, ten komentář je hezkej. Jinak nám, milovníkům zadečku, odzvonilo:D

 
[4] whitwa (6/01/2006 v 13:38 )
whitwa

Zadeček je pryč, ale kdo ví! Třeba se jednou zase objeví… ;)

 
[5] whitwa (6/01/2006 v 13:39 )
whitwa

[2] zkus být více konkrétnější, prosím.

 
[6] max (6/01/2006 v 13:42 )
max

aj mne sa pacil predosly design viac…nieje to sice zle, ale zda sa mi to akosi prilis jednoduche…ale zvyknem si;)

 
[7] Ošklivý sup (6/01/2006 v 13:46 )
Ošklivý sup

Zadeček se me fakt nelíbil, tohle mě taky nic moc neříká, ale komentáře jsou super! Ve FF to ale dela u nekterych 1px caru pod kulatych okrajem dole.

 
[8] zimmi (6/01/2006 v 13:50 )
zimmi

Je tu ještě pár drobných mušek? Já vidím jednu velkou, nenačte se mi logo.

 
[9] whitwa (6/01/2006 v 13:53 )
whitwa

[6] to je právě největší problém, lidem se nechce si zvykat na něco nového. A na něco pozvolného vážnš nemám čas :).

[7] kouknu na to

[8] to jsi jediný – zkus CTRL+F5 nebo vymazat chache

Jinak budu rad, kdyz budete presnejsi v tom, co se vam tu presne nelibi, co by jste vylepsili a pod. Budte svevolni ;).

 
[10] Catch (6/01/2006 v 14:05 )
Catch

Tak novy design se mi libi az na hlavicku q:o) moc cloveku nerekne ocem ze tento web(blog) je jinak je vse moc hezke a komentare obzvlast. Ach jo proc to neumim i ja q:o((( Hodne zdaru v dalsi praci q:o)

 
[11] adam (6/01/2006 v 14:06 )
adam

Vedle toho sloganu v záhlaví bych čekal spíš fotku Paroubka :-)

 
[12] whitwa (6/01/2006 v 14:15 )
whitwa

Ver mi, ze na onen plakat s paroubkem jsem si vzpomel az v prubehu tvorby. Ale asi to byla podvedoma inspirace. Chtel jsem proste do hlavicky neco originalniho, lehce kontroverzniho. Nechtel jsem se omezit pouze na nejakou stock fotku. Mozna je ale az prilis agresivni, i kdyz s agresivitou to nemelo mit nic spolecneho.

 
[13] Enti (6/01/2006 v 14:24 )
Enti

Napad do hlavicky je fajn, grafika-zmaluju, nabor do valky-zmalovat jako zbit… chytlo me to :-)
V tomhle clanku mas chybny odkaz na blog (vede na homepage celeho webu).
Jen si rikam, jestli to neni moc sede…
Enti

 
[14] Jiří Macich ml. (6/01/2006 v 14:43 )
Jiří Macich ml.

Ten starý design šel k tvému blogu IMO lépe. Nechceš ho nabídnout jako alternativu? Pár řádků přepínacího javascriptu nikoho nezabije ;-)

 
[15] whitwa (6/01/2006 v 14:46 )
whitwa

[14] kdyby to bylo jen o pár řádcích JavaScriptu ;). Ale udělám to, měl jsme to stejně v plánu. Proč myslíš, že starý dsgn šel k tomuto blogu lépe?

 
[16] Filosof (6/01/2006 v 15:13 )
Filosof

Čus bus whitwus. Jsem sice trochu zmatenej po přeočkování a na netu jsem jen na skok, ale každopádně mám pocit, že tento design je vítaný krok vpřed.

Je jednoduchý, přehledný, barevně sladěný a člověk se v něm velmi rychle zorientuje. Možná by se šiklo dát na tenhle papír ještě nějaký obrázek doleva dolů, který by byl v podobném stylu jako hlavička. Ale jinak dobrá práce :-).

 
[17] whitwa (6/01/2006 v 15:22 )
whitwa

[16] Jsem rád, že se ti líbí :). Každopádně je to krok vpřed, jelikož ke zmateným designům typu 3 sloupce s přehlšelem odkazů a matoucích boxíků a udělátek se již vracet nebudu.
To s tím obrázkem dole mě již také napadlo, ale chci být decentní ;).

 
[18] agile (6/01/2006 v 15:44 )
agile

Uz jsem to whitwovi psal na icq, musim to napsat i sem - hlavicka a “zbytek” mi k sobe moc nesedi. Jsou to jako dva ruzne weby, ale snad si zvyknu ;)

 
[19] whitwa (6/01/2006 v 15:51 )
whitwa

[18] chtěl jsem dát důraz na čitelnost ovšem nechtšl celý web ladit do bílé… občas nejde vyhovět všem ;).

 
[20] Jiri Napravnik (6/01/2006 v 16:04 )
Jiri Napravnik

Tak ja te asi nepotesim, me jedine co se zde libi jsou jen ty komentari, jinak se mi to nelibi:(

 
[21] whitwa (6/01/2006 v 16:15 )
whitwa

Když jsem s hotovým designem vytáhl poprvé mezi mé přátele z oboru skončiloto tak, že 7 lidem z 8 se design líbil. Možná je to jen otázka zvyku (spíše určitě).

 
[22] Kahi (6/01/2006 v 17:22 )
Kahi

Hmmm, no, moc mě to nebere. Nezdá se mi, že by to bylo minimalistické (jak píšeš).

Hlavička je řekněme zajímavá, ale spíš bych si ji dokázal představit na Hulánově blogu, než u tebe. “A tebe taky zmaluju” - co to má znamenat? Co znamenají ty letadla? Přijde mi to nevyzrálé.

Jak píše někdo výše, hlavička a to pod ní mi taky k sobě nesedí.

A takovej ten efekt ušpinění/ošoupání (nevím jak se tomu říká odborně), to je teďka v módě. Už proto bych to nepoužil…

Ale hlavně že se vyvíjíš, zkoušíš další věci. To je dobře. Jen tak dál.

 
[23] gizmo (6/01/2006 v 17:29 )
gizmo

Zrovna sladěné barvami se mi to moc nezdá, ty komentáře šíleně bijí do očí. Možná kdyby se lehce snížila sytost barev, tak by to šlo. A modrý odkaz na modrém pozadí taky nepřispívá (viz [12]). Suma sumárum, pocity rozporuplné. Prostě mi ten styl komentářů nesedí k tomu zbytku.

 
[24] whitwa (6/01/2006 v 17:36 )
whitwa

[22] A co je podle tebe tedy minimalistické? Minimalismus je spojován s jednoduchostí a vysokou efektivitou a o to jsme se snažil.
K sloganu v hlavičce jsem se již vyjadřoval ve spotu a k hlavičce jako takové výše ([12]).

„A takovej ten efekt ušpinění/ošoupání (nevím jak se tomu říká odborně), to je teďka v módě. Už proto bych to nepoužil?“
Jak jinak by jsi teda bez hnusných hran chtěl hlavičku zakomponovat do pozadí?

 
[25] whitwa (6/01/2006 v 17:40 )
whitwa

[23] zkusím je tedy udělat méně syté

 
[26] Buchtič (6/01/2006 v 17:45 )
Buchtič

novej desing se mi celkem líbí.. dobře ty :-) .. jen se mi nějak nelíbí ta zelené pozadí komentářů, podle mě moc bije do očí

 
[27] von banhoff (6/01/2006 v 17:50 )
von banhoff

no mně se to jakože líbí, ale taky si myslím, že jednoduchý a vyvážený styl komentářů až tak úplně nesedne k té “grime” hlavičce, líbilo by se mi tam něco vektorovějšího, s jemnými přechody a stíny, a místo toho sloganu co nich neříká, bych zkusil vymyslet nějaký vymazlený logo, mně ten můj logotyp taky chvíli trval, ale pak sjes si ho oblíbil :)
ale rozhodně je to mnohem lepší než ten starý vzhled

 
[28] whitwa (6/01/2006 v 17:53 )
whitwa

[26] → [23] ;) (to nové číslován jsem si oblíbil)

[27] a co mi brání produkovat novou hlavičku vždy když se mi zlíbí a budu se nudit ;).

 
[29] Tomáš Kučera (6/01/2006 v 18:01 )
Tomáš Kučera

Nooo, novy design tedy nic moc. Omlouvam se za kritiku, ale na stary se byla radost vracet ;)

 
[30] Jódlující bernardýn (6/01/2006 v 18:25 )
Jódlující bernardýn

Už jsme to tom povídali na ICQ, ale teď to aspoň vidím v reálu..

Hlavička se mi líbí, ale jak už řekl Agile, ke zbytku webu se moc nehodí. Layout je jedoduchý, o což ses snažil, ale v tompřípadě kontroverzní hlavička opravdu moc dobře nekoresponduje se zbytkem stránky.

Ad komentáře - to samé, na stránce jsou moc výrazné. Možná bych ubral na sytosti pozadí.

I tak ¨si ale myslím, že to je změna k lepšímu…

 
[31] Kahi (6/01/2006 v 18:51 )
Kahi

[24] minimalistický pro mě znamená web, na kterém je množství zobrazovaných informací zúženo na to nejdůležitější, tedy minimum, a ruku v ruce s obsahem jde také grafika, která je tvořena jednoduchými plynulými obrazci s minimem barev, stylů a motivů.

Ta tvá hlavička, kde je miliarda různých efektů a prolínaček a nevím čeho všeho mi rozhodně minimalistická nepřijde.

> Jak jinak by jsi teda bez hnusných hran chtěl hlavičku zakomponovat do pozadí?

zakomponovávat hlavičku do pozadí přece není nutnost, kromě toho, myslel jsem tu texturu co je například na sloganu *A tebe taky zmaluju!*, nikoli ten přechod do pozadí.

 
[32] Kahi (6/01/2006 v 18:52 )
Kahi

Jsi si jist, že text mého komentáře formátuje Texy!?

 
[33] whitwa (6/01/2006 v 19:07 )
whitwa

[31] Tvůj popis minimalistického webu se na tento web vztahuje až na tu hlavičku – v tom máš pravdu. Budiž, jak budu mít čas, sesmolím novou ;). Co by jsi tam teda rád viděl?
A k tomu sloganu, věř mi, že be z ošumtělosti tam to čisté písmo jakoby „nepatřilo“.

[32] jsem si jist ;)

 
[34] Ronnie (6/01/2006 v 19:11 )
Ronnie

wow pěkná změna, ne fakt tenhle design se mi líbí o třídu více a ne, že by ten zadeček na minulém webu nestála za to:) Možná bych jen změnil to otvírání do nového okna:/

 
[35] Petr Stříbný (6/01/2006 v 19:15 )
Petr Stříbný

To je ono! Konečně nějaký pořádný design! Také jsem nechal radši blog jednosloupcový, je to takové provzdušněné a hodně pěkné. Jo a nádherná hlavička ;))

 
[36] Mrazík (6/01/2006 v 20:47 )
Mrazík

Design je jednoduchý a ona hlavička se k němu nehodí, jak už tady několik lidí zmiňovalo.Nelíbí se mi taky šedé jednobarevné pozadí. Zvolil bych spíš nějakou texturu - hodně jednoduchý vzor na pozadí. Rovněž dvojbarevný text v dolní části stránky nepůsobí na šedém pozadí dobře. Celkově mě design moc nenadchl, od redesignu s převratnými změnami, který si tu tušim nedávno avizoval jsem očekával víc.

 
[37] #MaYo (6/01/2006 v 21:40 )
#MaYo

Hlavička sa mi veľmi páči, len nechápem spojitosť armády s tým týpkom. Chcelo by to ešte nejaký pattern na pozadie a komentáre trochu režú oči. Ináč sa mi všetko páči :-)

BTW: Jéééj, gravatar :-)

 
[38] whitwa (6/01/2006 v 21:45 )
whitwa

[37] Ano gravatar ;). ještě je ale musím zkortit, stejně jako .htacces a pluginy na uvodce, jejichž úpravu mi přislíbil hodný Acci. S bg komentářů a stránky si ještě budu hrát ;)

 
[39] Kahi (6/01/2006 v 21:45 )
Kahi

[37] jestli se nepletu, ten *týpek* byl v originále použit na plakátu vyzývajícím k naverbování do US Army.

 
[40] Kahi (6/01/2006 v 21:48 )
Kahi

[39] nechci být dotěrný, ale neměla by Texy z toho obhvězdičkovaného slova udělat kurzivu?

 
[41] whitwa (6/01/2006 v 21:49 )
whitwa

[37] Btw, ty nevíš kdo ten člověk byl a z čeho je to upravené? :)

 
[42] whitwa (6/01/2006 v 21:50 )
whitwa

[39] Sakriš měl, ale zrovna tobě se to nějak nedaří.. jaký máš prohlížeč?

 
[43] Littlemaple (6/01/2006 v 21:52 )
Littlemaple

Já nevím :-( Vždycky si do panelů otevřu nové články Weblogy.cz a postupně čtu. Když jsem dorazil sem, nevěděl jsem, že je to tato stránka, dokonce jsem si myslel, že jde o nějaký nový zdroj na Weblogy.cz. První dojem: Zklamání :-(

Nechci nijak hanit tvou práci, ale ptáš se na názory, tak je píšu.

- Původní vzhled byl velmi hezký (nehodnotím hlavní obrázek, ale stránku jako celek, jak do sebe zapadala)
- Tento vzhled je velmi nesourodý, je to směsice spousty stylů, které do sebe nezapadají
- Motiv hlavičky není špatný, ale vůbec se zpracováním (grunge… říkám to správně?) nehodí ke zbytku… (a naopak)
- Komentáře jsou fajn, možná trochu (trochu!) LaTrine-like ;-)
- Celkově to na mě působí, jako by na stránce bylo použito asi 20 barev, které do sebe moc nejdou
- Vršek je grunge, spodek je čistý a jednoduchý — nepřirozený kontrast, který mi vadí.
- Orientovat se zde absolutně nedá, horní menu vůbec nevypadá jako menu (trvalo mi dlouho, než jsem na to přišel, než jsem se nějak zorientoval… asi jsem blbej)
- dost věcí mi tu přijde nedodělaných

Koukám na to 15 minut a tak to vidím. Třeba po pár dnech to uvidím trochu mírněji, ale teď jsem si ten komentář prostě nemohl odpustit, protože jsem z toho designu spíš smutný…

 
[44] Littlemaple (6/01/2006 v 21:54 )
Littlemaple

Firefox 1.5 … nemělo Texy! udělat z toho seznamu seznam? :)

 
[45] Kahi (6/01/2006 v 22:04 )
Kahi

[39] Opera 8.51
Ale řek bych že to s tím nesouvisí :-)

 
[46] whitwa (6/01/2006 v 22:07 )
whitwa

[43–4] Jakoby Texy! pracoval jen pro mě :o).

  1. jsem rád že se ti líbil, ale nic není věčné
  2. nechápu, proč má každý utkvělé v hlavě, že hlavička dává stránce styl, nímž by se měla řídit. Zrovna mám na localhostu rozdělaný komentáře v1.1 ;)
  3. ano je tomu tak, ale pravda je, že jsem se inspiroval na jedné zahraniční stránce
  4. bohužel jak komu.. popřemýšlím nad tím
  5. -//-
  6. zkus být, prosím, konrétnější

Každopádně díky za tůvj podmětný komentář, budu se jím zabývat ;).

 
[47] whitwa (6/01/2006 v 22:08 )
whitwa

Tak a teď tu vidím další bug :). Možná jsem s ním měl ješte chvilku na localhostu pracovat… ale bez feedbacku čtenářů je to IMHO težké…

 
[48] Littlemaple (6/01/2006 v 22:34 )
Littlemaple

Píšu podmětný komentář proto, že na tento blog chodím a rád ho čtu :) Chci ho stále číst rád ;)
A taky proto, že komentář s textem ‘mě se to tu nelýbý…’ autorovi nepomůže.

K té hlavičce — já neříkám, že podle hlavičky se má řídit zbytek, ale spíš se mi zdá, že by se měla celá stránka tak trochu řídit jedním stylem. Teď mi to přijde rozbité na dvě půlky.

K orientaci — je to asi dost o zvyku, ale stejně mám pocit, že když přijdu na stránku, neměl bych být zmatený.

Když jsem to viděl poprvé, první co mě praštilo do očí, byla hlavička. Hmm, dobré, říkám si. Weblog grafika. OK. Ale jakého? Weblog by měl mít jméno autora zřetelné (teda já to tak mám rád, zajímají mě lidé, které čtu). S obecným označením si může vystačit leda Ostravák ;) Chybí mi tam prostě nějaké to “WHITWA” :)

Hledal jsem navigaci. Útulné koutky dole jsou fajn, dokonce (na rozdíl od hlavicky) jedou dohromady s obsahem, ale blogovací stránky bývají dlouhé a ten, kdo se nezabývá komentáři je nenajde. Na druhou stranu, jsou v nich věci, které každý nepotřebuje a když je někdo hledá, tak je najde.

Menu nahoře — nebylo by špatné dát více najevo, že jsou to odkazy. Nejlepší co mě napadá je podtržení odkazů — nijak by to nenarušovalo vzhled a bylo by během setiny vteřiny uživateli jasné, oč jde. Teď to tak trochu zaniká v hlavičce a vypadá (na 1. pohled) to jako nějaký podnadpis.

K nedodělaným věcem — jsou to spíš detaily. Sem tam se malinko rozhodí komentářové okénko, některé věci by ocenily více stylování (seznamy v komentářích aj. textové prvky). Celý web (nepočítám hlavičku) je jednoduchý, minimalistický a hlavně hezky šťavnatý (teď si říkám, že ty barvy jsou v pohodě, jen mi do nich moc nejde hlavička), a tak by možná nebylo od věci trošku ošťavnatit třeba i tenhle formulář na komenty — je takový defaultně strohý a taky nezapadá.

Omlouvám se za tak dlouhé příspěvky, ale já prostě asi neumím psát krátce…

 
[49] Littlemaple (6/01/2006 v 22:35 )
Littlemaple

Jee, nové barvičky :) Mám sice zelenou velmi rád, ale tohle možná více jde do té hlavičky.

 
[50] whitwa (6/01/2006 v 22:45 )
whitwa

[48–49] Rozhodně se neomlouvej, tvoje kritika je pro mě velkým přínosem. Na popud tvůj i ostatních jsem ztlumil barvy a dodal trochu grunge – znáš to – grunge sem a grunge tam .. everybody likes grunge :o)

Hlavičku tedy zkusím předělat… časem až bude čas… uvidím co ze mě vypadne ;). Jen echápu z čeho tu jsi zmatený :o) Nick se mi do hlavičky strkat nechtěl .. chtěl jsme tam slogan a desc… na nick tam už není místo – bylo by to přeplácané. Krom toho, mrkni do title ;).
S „koutkama“ dole se to má přesně tak jak jsi říkal a taky to tak bylo zamýšleno, kdo potřebuje innfo, sjede si automaticky dolů.
Podtržení v menu by nebylo hezké, IMHo dle kostrbatosti je na první pohled zřejmé, že to asi grafická součást webu nebude.. a když se to nachází na místě kde by menu mělo být tak co to asi bude? Že by menu? ;)

Jinak řekni co a já to „ošťavnatím“ raz-dva! ;)

 
[51] max (7/01/2006 v 12:27 )
max

btw: v pätičke skus v nadpisu Autor dat to posledne “r”-ko modre podobne ako u FlickR je r cervene ci ruzove alebo ake…;)

 
[52] whitwa (7/01/2006 v 12:30 )
whitwa

[51] To by bylo divne a nedavalo smysl ;)

 
[53] Kašpy (7/01/2006 v 17:34 )
Kašpy

Zdravim tě,
no design neni špatnej, jen sem o tebe očekával něco jinýho a abych pravdu řekl, více se mi zamlouval předchozí design. S tim přepínačem stylů to byla dobrá poznámka, přece jenom se každýmu líbí něco jiného a měl bys (jako user-friendly) dát tuto alternativu k dispozici.

Nový web, resp. zorganizovnání jednotlivých příspěvků je skoro až matoucí. Několik prvků se mi zde líbí a neuškodilo by je třeba zakomponovat do předchozího designu. Zkus tu tento design chvíli udržet a možná si na něj všichni zvyknou.

S pozdravem Kašpy

 
[54] whitwa (7/01/2006 v 17:38 )
whitwa

[53]

Zkus tu tento design chvíli udržet a možná si na něj všichni zvyknou.

Nic jiného jim nezbyde ;)

 
[55] louix (7/01/2006 v 18:40 )
louix

Mně se nový design dost líbí. Je to něco jiného než ty nudné blogy, kterých vidíme denně mraky. Jednosloupcové layouty jsou moje nejoblíbenější, i když mám radši o něco užší. Ale v případě tohoto webu jak se tak dívám to nespíš jinak nešlo, takže dobrý.

Jinak bych se zkusil podívat na to Texy!, páč mně to taky nefungovalo.

A máš ještě v plánu měnit i úvodní stránku na whitwa.net? Já bych uvítal změnu i tam.

 
[56] Jan Brašna (7/01/2006 v 18:57 )
Jan Brašna

Heleť jedna věc ? zkus protáhnout ty PNGy s ošoupáním komentářů nějakým PNGCrush či něčím podobným, co zlikviguje gamma profil, v Safari ty barvy obrázku a boxu spolu nesedí.

 
[57] Littlemaple (7/01/2006 v 20:07 )
Littlemaple

Lepší je to… Už si začínám nějak zvykat :) I když na to přepínátko stylů se také těším ;)

 
[58] Jan Brašna (7/01/2006 v 23:15 )
Jan Brašna

[56] Tak jo, už v pohodě.

 
[59] whitwa (7/01/2006 v 23:34 )
whitwa

[55] Aktuální vzhled rootu je můj image a ten budu stále vylepšovat ;). Přeber si to ;).
[56] Díky ještě jendou Honzo, spraveno.
[57] Stále přemýšlím, že ho dělat nebudu … je to kód a práce navíc, ale hlavně jako bych tím říkal „jo, tento design jsem podelal, zde mate starsi“ a to si rozhodne nemyslim. Dle mého je to jenom o zvyku. Nečekal jsem tolik reakcí a že taková menší revoluce tu zvedne takové pozdvižení ;). Ale co je hlavní a co rád říkám – je to můj blog, budu si tu dělat co chci ;).

 
[60] Littlemaple (8/01/2006 v 22:55 )
Littlemaple

[59] A mas pravdu :)) Kdyz jsi tam mel divcinu (pravda, do obliceje ji videt nebylo), taky ti nikdo nepsal, at si tam das –Ferrari– McLaren a ze komentare bys mel dat bledemodre, hlavicku vic do cervena a do rohu stranky ze si mas nakreslit medvidka koalu, protoze je ma nekdo rad. Popremyslel jsem nad tim a to, ze je tu tolik prispevku (vcetne tech mych) je opravdu kvuli zvyku a tomu, ze zmena byla hodne radikalni :) Je to tim, ze minuly design se libil a clovek stale vnitrne porovnava a nechce se s nim loucit…

Fandim v pilovani layoutu a tesim se na dalsi clanky … ted uz v novem havu :)

 
Weblog grafika ~ píše whitwa ~ » Novinky na blogu

[…] Je to již přes týden od uvedení nového designu tohoto blogu a všechny jeho úpravy jsou již ve finiši. Konečně jsem se přes totální neschopnost adminů Forpsi (DNS mi měnili skoro 4 dny) přesunul na IMHO super hosting interhostingu (mimochodem momentálně nabízejí nejlevněji registraci domén), na kterém hostuje i Filosof a řeknu vám, že je to nepopsatelná změna k lepšímu od té díry, kde jsme byl předtím. Vždyť na předchozím hostingu (kdo ho uhádne má u mě pivo) neexistoval žádný helpdesk a žádná administrace. Servery vypadly třeba na tři dny a nikomu kromě mě to nevadilo :). […]

 
[62] Lamin (14/01/2006 v 23:20 )
Lamin

No taky se zamlouvam za ten předchozí desing, byl více přehlednější

 

Zanechte také svůj komentář!






« Omluva (Akt.) | Nepřehlédněte Pretty as a Picture! »