Weblog grafika ~ píše whitwa


Pozor! Vaše zobrazovací zařízení neumí obsah této stránky zobrazit s pokročilým formátováním (CSS). Pak možná přivítáte systém klávesových zkratek.


Jděte k volbám

Je mi čerstvých 17 let, stále jsem ještě nedosáhl dospělosti a tudíž ani nemusím volit – logicky by mě tedy politická situace v Čechách měla nechávat chladným, ale nenechává.

Jak se mi jeví aktuální volební situace

Cítím že letošní volby zastaví hrůzný růst křesel pro KSČM, zastaví trend, kdy většina obyvatelstva ve věku 18–40 let k volbám nechodí a nechávají prostor starším lidem a hlavně důchodcům, kteří volí komunistické KSČM a ČSSD. Proč spojuji KSČM s ČSSD?

Paroubkova KSČSSD

Paroubek, člověk kterým spolu s Rathem jsou pro mě něco jako chrchel na hovně v jímce. Paroubek je člověk který rok od roku, den ode dne je více a více spontánnější, ostřejší a razantnější vůči jeho nepřátelům – ODS. Člověk který se snaží vše využít pro svůj prospěch. Člověk který o sobě tvrdí že je zrozen pro prezidentské křeslo. Člověk, který se doslova hrabe ve špíně spolu s podsvětím a s vládou hraje loutkové divadlo. Člověk, který společně tvrdí, že protesty tisíců lékařů – tisíců vzdělaných lidí s vlastním názorem jsou předvolební akcí ods. Opravdu takového člověka chcete ve vládě? V čele nejsilnější koalice? V prezidentském křesle?. Člověka který chce vládnout ruku v ruce s komunisty?

Stop!

Neschvaluji názor, že by komunisti měli zmizet z parlamentu – nejsem jejich zastáncem (bože chraň), ale pokud bychom komunisty sprovodili ze světa, narušili bychom tím paradoxně demokracii – svobodu slova, projevu a názoru, protože komunismus je také názor, odporná idea, která se nás od jeho pád drží už 17 let jako klíště. Jděte pro to volit, a pokud nemůžete, nabádejte své rodiče a své známé, udělejte si ten čas a volte ODS abychom porazili KSČSSD, abychom porazili Paroubka a Ratha. Už se na to totiž nemůžu dívat. Minulý režim jsem sice naštěstí nezažil (s mojí extrovertní povahou bych ho asi ani nepřežil), ale přesto ublížil mé rodině – otci mé matky a také mé matce. KSČSSD nesmí vyhrát volby!Omlouvám se, že sem tahám politiku – je to poprvé a snad naposled, ale když nemohu volit, chci alespoň přispět k prohře KSČSSD, protože pokud tu v budoucnu bude tato koalice v čele s Paroubkem v prezidentském křesle, stěhuji se odsud pryč.

Popularity: 2% [?]

Napsáno 26/05/2006 v 19:33. RSS komentářů. TrackBack URI.

Komentáře (33)

[1] jAMIE (26/05/2006 v 21:04 )
jAMIE

Hlavně nechápu ty kampaně, který jsou zaměřený na lidi 18–25 let. Vždyť mě příjde, že my se právě zajímáme o politiku ze všech nejvíc! Kdybych měl volební právo (bohužel mi začne platit asi 2 měsíce po volbách), tak bych určitě k volbám šel…a šlo by tak se mnou i plno mých vrstevníků. Naproti tomu například moji rodiče k volbám zásadně nechodí. Prostě je to nezajímá.

Přoč tedy neudělají kampaně pro čtyřicátníky? :-)

 
[2] embe (26/05/2006 v 21:34 )
embe

na šťastie my na Slovensku nemáme takéto problémy a dúfam, že ani mať nebudeme, a ak by prišli tak idem s tebou preč :)

 
[3] QuickShare (26/05/2006 v 21:52 )
QuickShare

Je, konecne se mi potvrdilo, ze Whitwa je inteligentni clovek, ktery to ma v hlave v poradku. S tim nazorem ohledne CSSD, Paroubka a Ratha si me velice prekvapil, vice nez jen souhlasim. ODS je pro me take jedina rozumna volba, volit zatim nemohu, stejne jako ty, na to pravo si zatim budu muset jeste pockat, ale z toho vola Paroubka a toho dalsiho vola Ratha uz je mi zle, nechapu lidi, kteri jim veri a rikaji, ze Rath konecne neco dela pro nase zdravotnictvi, nicmene, at tenhle nazor maji, ale nejvice to odnesou stejnak oni.

 
[4] Heinz Newman (26/05/2006 v 22:14 )
Heinz Newman

Vy nemáte na slovensku komunisty a socany? To je celkem výhra – asi čim blíž k ohnisku, tím větší odpor :-)).
Mimochodem, Whitwo, je to celekm zajímavý jak se člověk dokáže rozepsat/rozkecat o věci o které vlastně neví nic víc, než co slyší v televizi a čte v novinách celý zbytek národa :-). Nic proti, chápu že máš potřebu se nějak angažovat, já to mám taky :-))

 
[5] mReXiTuS (26/05/2006 v 22:57 )
mReXiTuS

EMBE no neviem ako ty sledujes politiku, ale ak si si nahodou nevsimol tak komunisti su uz 4. rok v parlamente. Takze nepis take ze mi take problemy nemame, lebo mi mame tiez stare babky ktore volia KSS (komunisticka slovenska strana).

 
[6] houbba (27/05/2006 v 09:11 )
houbba

[5] Ale nehrozí vám, že se dostanou k vládě jako u nás :))

Ohledně tedy voleb, uznávám, že jediná skoro možnost je ODS, avšak část té jejich reklamové kampaně je spíš odpuzující. Když jsem poprvé zahlédl plakáty ODS minus, tak jsem si řek, dobře, že ODS se k něčemu takovému nesníží. Nedávno jsem navštívil kino a před tím, než začalo představení, tak samozřejmě začli nabíhat reklamy. Jednou z nich však bylo i přesně něco o čemž je zde psáno a to o KSČSSD a dále o aféře s ghanským kakaem, je tam vyobrazen Rath jako nelidský řezník atd. Toto beru také jako formu negativní reklamy, která se soutředí né na pozdvihnutí samotné strany, ale o ponížení druhé. Takže ODS, dle mého nazoru, je stejná banda volů jako ČSSD, avšak aspoň mají ‚lepší‘ názory a neuvažují o koalici s KSČM, ba naopak s Bursíkem a spolem, což je sice asi lepší volba, ale ten Brusík taky nemá nejupřímějsí kukuč.

 
[7] Erix (27/05/2006 v 09:24 )
Erix

Ač jsem nějakých 16 tisíc kilometříků daleko od domoviny, dal jsem si tu práci a zařídil si možnost volit na českém konzulátu! Za komančů jsem prožil 12 let, není to sice mnoho a navíc jsem to díky, v té chvíli, důležitějším „dětským problémům“ :-) přípiš nevnímal.
Rudá pakáž udělala už dost problémů a ač nejsem příliš příznivec ODS, uvažuju o tom, vložit právě jejich kandidátku do obálky. Nemám z toho radost, ale budu v tomto případě volit menší zlo. Uvidíme…

 
[8] wrata (27/05/2006 v 12:36 )
wrata

s těmi komunisty – opravdu nevím. co by jsi říkal, kdyby si určitá skupina lidí založila stranu s názvem „nacistická“? já myslím že by bylo na místě ji zakázat už jen proto, že se svým názvem hlásí k zločinecké ideologii. stejně tak komunisté. demokracie ani svoboda přeci není o tom, že si každý může dělat co chce…

 
[9] jirin (27/05/2006 v 14:30 )
jirin

Whotwo, nevim proc si myslis, ze zakzani komunismu je potlacovani demokracie. Urcity zpusobem ano, lae co fasismus a nacismus, to je prece taky nazor a jeho propagace je zakazana, ci-li by to vyslo nastejno.

ODS a CSSD jsou na tom s agresivni kampani na podobne urovni. ODS minus a spoty ODS – obe se takto ponizuji…

 
[10] Martin Snížek (27/05/2006 v 14:56 )
Martin Snížek

Mám zlý pocit, že to stejně ta levice vyhraje, ODS zase na konci ztratila dech. Jediná možnost je začít podnikat na Kypru. :-)

 
[11] Jirka (27/05/2006 v 18:06 )
Jirka

Ja si myslím, že to bude těsné. ODS vyhraje, ale ČSSD a KSČ budou mít ohromnou moc – získají dohromady tak 110 křesel. Bursíkovci se s nikým nespojí a Lidovci… Z nich znám jenom Kalouska, a abych řekl pravdu, tak ten když mluví tak vypadá jako jediný, který ví co říká. Proto bych volil je, jenže to je v podstatě ztráta hlasu, tak ho dám radši ODS.
Pokud vyhraje KSČSSD tak nám nastanou tvrdé dny. Paroubek se každým dnem chová čím dál tím podobněji „18“ce (kdo neví, tak ať si vyjmenuje písmenka abecedy 1. a 8. a to jsou jeho iniciály) a Rath mi už dneska dost zdražil léčbu kožní nemoci.
Jsem nespokojenej, ale co zmůžu proti ohromné přesile důchodců, kteří celý den spí, pak vezmou hlasovací lístek, zaškrtnou tam KSČ se slovy „Ach, to byla doba…“ a zase se odbelhají domů.
Pracující člověk je prostě unavený a je rád, že je doma. K nějakým volbám se vůbec nebude snažit dojít, protože ví, že to stejnak nemá smysl.
Politik je člověk, který se dostane ke korytu se sliby já tohle a tamto a za rok si popáté zvedne o několik tisíc měsíčně plat, bumbá kafíčko v kantýně za 8 Kč a sliby? Na to jen stroze odpoví, k tomu nemáme dostatek peněz v rozpočtu.
Hotovo, konec :)

 
[12] JT (27/05/2006 v 19:00 )
JT

Fajn žes to napsal, whitwo. Agitace není nikdy dost. Já jsem se trochu zklidnil po pohledu na preference (http://volby.idnes.cz/). ODS, Lidovci a Zelení by mohli dát dohromady celkem silnou koalici. Tak volte jedny z nich, já volím ODS :)

 
[13] asdf (28/05/2006 v 07:32 )
asdf

Stejně je to jedno, koho budete volit. ODS je taky to samé jako ČSSD. Jen jí pomohlo, že 8 let nebyla ve vládě a mohla všechny špatné kroky vlády kritizovat. A když se to tak sebere, tak také vládla s komunisty. Vždy totiž hlasovali s ODS proti důležitým zákonům.

 
[14] JT (28/05/2006 v 10:11 )
JT

To je naprostá demagogie.

 
[15] Hurvínek (28/05/2006 v 15:12 )
Hurvínek

Myslím, že to vidíš celkem hodně jednostraně. Nejsem zastáncem ani jedne ze stran, ale zase tak zarputile jako ty ODS nepreferuju. Takže ať to vyhraje kterákoliv stejně to bude jako z bláta do louže.

 
[16] Snakee (28/05/2006 v 16:15 )
Snakee

18 už mi bylo. Bydlím v takové malé vesničce a nějak mi nedošly volební lístky, já jsem líný člověk, tak že bych si pro nešel :D Řekl bych že paroubek můj lístek vyplnil už za mě :D

 
[17] Jan Brašna (28/05/2006 v 18:48 )
Jan Brašna

Dokud budou v politice Češi, bude to vždy průser, protože všichni budou jen hrabat, krást a podvádět. Jen jde o to, jak při tom všem dopadnou ostatní.

 
[18] von Banhoff (28/05/2006 v 19:48 )
von Banhoff

proč si myslíš, že vyhnání komoušů z vlády by bylo nedemokratické? máme přeci zákon o propagaci „fašismu a hnutí směřujících k potlačení lidských práv“ a komunisté a jejich ideologie hlásá potlačování lidských práv, jen na rozdíl od nacistů tomu říká „třídní boj“
jinak taky volím ODS jako „nejmenší zlo“, od KDU mně odrazuje pan Severa a jejich pravěké názory např. na registrované partnerství, od zelených mně odradily jejich vnitřní rozbroje a žádná jiná strana (kromě komunistů a paroubkomunistů) již nemá šanci se dostat do parlamentu, takže není z čeho vybírat

 
[19] EnoLatsS (29/05/2006 v 00:01 )
EnoLatsS

Tu dnešní diskuzi si celkem vystihl. Paroubek se tam choval tak arogantně a odporně, že si ve mě znechutil i ty poslední (a že jich moc nebylo) zbytky pochopení.
Bohužel Topolánek tomu taky moc nedal…škoda, že tam nemohl být Klaus, ten by Paroubka rozcupoval na kousky.
Topolánek se několikrát prořekl – hlavně v poslední větě pro voliče, kde vlastně omylem pochválil tuto vládu a řekl, že se máme dobře. ODS má celou špatnou kampaň a tohle jen dovršilo všechno.
Každopádně, volim ODS, nic jiného se ani volit nedá.

 
[20] Tomik (29/05/2006 v 08:35 )
 
[21] Jirka (29/05/2006 v 08:53 )
Jirka

možná by to chtělo na tvé stránky – jak již učinili někteří další – umístit banner ods, abys dal jasně najevo, že v lese vždy jedině po modré :-)

 
[22] HeWeR (29/05/2006 v 14:49 )
HeWeR

ČSSD s KSČM koalici neuzavře. Kdo tvrdí že ano, dívá se na celou situaci velmi povrchně. KSČSSD je velká nafouknutá bublina.

Volte si koho chcete, ale jako argument, že ČSSD bude s KSČM neberu. Ostatně stejně jako vzestup komunistů do podoby 89– je nesmysl (EU, NATO, OSN…atd.).

Zakázat KSČM? Ne!!! Ti hajzlové by se potom rozprchli do jiných stran. Takhle je máme pěkně pohromadě, jednoznačně identifikované…

 
[23] Roj (29/05/2006 v 22:22 )
Roj

Whitwo, bohuzel volebni pravo maji uplne jini lide, nez by bylo zadouci.
Ostatne, vynalez republiky a demokracie byla pekna hovadina :-)

 
[24] FrozenDog (30/05/2006 v 13:14 )
FrozenDog

[2] – Omyl, na Slovensku mame rovnaky problem, teda Robertka a jeho Smer, ktory je rovnako hustym odvarom KSC, akym je v CR Proubkova CSSD. Treba otvorit oci a urcite ist volit a nespoliehat sa na to, ze vitazstvo pride aj bez mojho hlasu.

 
MultiTricker » Jděte volit a volte rozumně…prosím

[…] Proč nevolit ČSSD? Doporučuji si přečíst následující zdroje, nechci zbytečně opakovat vše, co řekli jiní a bezpochyby moudřejší lidé, než jsem já. Jmenoval bych proto Radka Hulána (zřejmě nejznámější celebrita webblogerské scény), Davida Grudla, Whitwu, Michala Illicha, Patricka Zandla a těch lidí je samozřejmě daleko, daleko víc. Pokud budete chtít dále studovat materiály, proč ČSSD ne, tak si přečtěte „Česká strana sociálně demokratická – aneb co jste se nikdy neměli dozvědět…“ a určitě se podívejte na volební fakta. […]

 
[26] MiSHAK (31/05/2006 v 15:38 )
MiSHAK

IMHO Komunisty už dávno nevolí jen důchodci (ale i mladí).

[23] No to říkal Nietsche už před „stoletím“ a od té doby se demokracie posunula někam jinam…

 
[27] Daniel Kulhánek (31/05/2006 v 22:10 )
Daniel Kulhánek

Pěkný, jsem ve stejné situaci jako ty.

Jinak, přece pan Paroubek nemá styty s „pražským podsvětím“, jenom s panem Kočkou, který je organizátor matějské pouti :)))))))))))))))
(snad pochopili všichni informovaní)

 
[28] mitos (1/06/2006 v 12:14 )
mitos

Přesně, taktéž jsem v úplně stejné situaci :)

to [27]: přesně :DDD vžďyť je organizátorem matějské pouti, to je přeci jasné, že je to nevinný kolotočář :DDD

 
[29] sTeeVe (1/06/2006 v 20:57 )
sTeeVe

Souhlasím, jen mě pořád zaráží, že když je v zákoně zakázaná propagace totalitních režimů jako je nacismus, fašismus, komunismus nevyjímaje, proč tu pořád legálně komunisté sedí v parlamentu. I když ještě nemůžu volit (je mi 16), tak plně souhlasím s ODS, že chtějí „zemi bez komunistů“. Jen se tak mělo stát hned po revoluci v 89. roce a ne až teď, kdy se mi zdá, že lidé mají krátkou paměť. Kdyby jen krátkou paměť, mně stačilo jen slyšet a číst o minulém režimu, aby mi bylo jasné, že takový režim do budoucna v našem státě nechci. Doufám, že těm v korytech to dojde také. A brzo.

 
[30] Yomash (2/06/2006 v 00:31 )
Yomash

ne ze bych byl primo pro ODS, ale vychazi mi to jako jedina volba. Zeleni jsou pro me nastejno jako kscssd, protoze jsou schopni spolupracovat s kazdym. A taky nemam v lasce extremisty… (vcetne vegetarianu) – (frutariani jsou nejlepsi… ano ta mrkvicka byla zavrazdena). I kdyz budu muset vstat uz ve 12 v sobotu, tak se prekonam a samozrejme pujdu… whitwa… hodim to i za tebe ;)

 
[31] JPAS. (2/06/2006 v 19:31 )
JPAS.

„Je mi čerstvých 17 let, stále jsem ještě nedosáhl dospělosti a tudíž ani nemusím volit (…)“

No, asi jsi to špatně formuloval. Ty nemusíš, ale především ani nemůžeš volit, páč nemáš ještě pasivní volební právo, které budeš mít do roka, že.

Jinak se připojuji a pod článek bych se podepsal. Můj otec třeba nemohl studovat vysokou školu, paradoxem pak bylo, že ho učili profesoři z vysokých škol – ti zase nemohli na vysoké učit. Ano, tak to tady bylo a možná zase bude :-(.

 
[32] Bug (10/06/2006 v 23:17 )
Bug

No jo, názory mladého kluka…snad dostaneš časem rozum…

 
[33] mike (16/06/2007 v 22:16 )
mike

Zajímavé.. Celkem mě fascinuje, jaký úspěch mají propagandistické termíny typu „KSČSSD“, oslí můstky jako Paroubek=minulý režim, sociální demokracie=ko­munisté a roční démonizace Paroubka v LN, MFDnes a na Nově. Myslel jsem si, že je to příliš primitivní, než aby to zabralo. Jak vidno opak je pravdou – blahopřeju Dalíkovi, plk.Kubicemu, Piskořovi a dalším méně známým imagemakerům, znají své pappenheimské :D))

 

Zanechte také svůj komentář!






« Barvy trochu jinak | Venku probíhá internetová revoluce, proč né i u nás? »