Weblog grafika ~ píše whitwa


Pozor! Vaše zobrazovací zařízení neumí obsah této stránky zobrazit s pokročilým formátováním (CSS). Pak možná přivítáte systém klávesových zkratek.


Microsoftem dlouho slibovaná konkurence Googlu je tu

Live„To je snad vtip!“, říkám si po dvouminutovém čekání. Stále čekám až zmizí loading a budu moct něco hledat a po další minutě mi došla trpělivost – Microsoft snad nezná Operu? Proboha lidi, kteří to vytvořili mají být profesionálové? Výběroví odborníci? To si snad děláte srandu? Tímto u mě portál Live Beta skončil. Tečka.

Pokud Vás nová parodie na vyhledávání a konkurenci Googlu zajímá, či je Vaší poviností o ní vědět, ať nepíší napsané, více se dozvíte na Technetu class=„akpc_pop“>Po­pularity: 5% [?]
Napsáno 8/03/2006 v 20:47. RSS komentářů. TrackBack URI.

Komentáře (41)

[1] Hellish (8/03/2006 v 20:56 )
Hellish

Tak teda ten posuvník je prelička. Další důkaz, že když se Mirosoft snaží udělat něco cool, tak nejen, že to vůbec cool nevypadá, ale ještě se to hrozně používá…

 
[2] whitwa (8/03/2006 v 20:58 )
whitwa

[1] Aneb Microsoft se znovu snaží vynalézt lepší kolo

 
[3] whitwa (8/03/2006 v 21:01 )
whitwa

Udivuje mě, jak se Microsoft považuje za světového IT lídra, a díky tomu si myslí, že je nějaké konzorcium. Mluví o sobě jako o nositeli technického pokroku v oblasti IT a v praxi ho sráží k zemi.

 
[4] Hellish (8/03/2006 v 21:05 )
Hellish

I když je fakt, že po tom co nastavili defaultní vzhled Windows XP takový jaký je, už se nedivím ničemu… (jen se divím, že někteří lidé si tam ten vzhled nechali místo aby jej přepli do klasického Win2000 módu, ale vysvětluju si to jejich neznalostí toho, že se to dá jednoduše přepnout)

 
[5] Marty (8/03/2006 v 21:08 )
Marty

Nová konkurence Googlu jo, hmm. No je teda pravda, že Google mi nikdy nenabídl pauzu na vypití kávy, než se stránka natáhne. Pro tentokrát budu ještě k Microsoftu zdvořilý: Ne, děkuji. Nemám zájem.

 
[6] xom (8/03/2006 v 21:19 )
xom

Super, poslední dobou se mluví o Ajaxu a jednou ze základních věcí je, aby se to nepřehánělo.. Tady se přehání a ne zrovna v prospěch uživatele, děkuji ale zůstanu u Google, kde mi sice na homepagi nabízejí pouze řádek na hledané slovní spojení a tlačítko na hledání – víc si od vyhledávače nemohu přát..

 
[7] Jaro (8/03/2006 v 21:29 )
Jaro

Ja som vydržal čakať asi 5 minút na načítanie, výsledku som sa nedočkal a stránku som pravdepodobne navždy opustil :)

 
[8] Jiří Macich ml. (8/03/2006 v 21:38 )
Jiří Macich ml.

I když mě osobně tato velkohubě uvedená služba zrovna neoslovuje, nějak nesdílím rozhořčení, že první veřejná testovací verze nepodporuje prohlížeč, který má tak 1% na trhu. Vzpomeňme na prvotní (ne)podporu Opery ze strany Gmailu.

 
[9] pangi (8/03/2006 v 21:44 )
pangi

Ak mi web nefunguje v primarnom prehliadaci, proste si otvorim iny, nie? ..inak mne sa tie feautury celkom pacia, co mate proti tomu, ci to len tak zo zasady? Ved nech sa vyvijaja i rozhranie, je nemenej dolezite.. Mam na mysli to prepinanie typu zobrania vysledkov – ci uz velkost nahladov pri obrazkoch, alebo zobraznie kratkeho popisu pri textovom vyhladavani. Ta posuvna lista je trochu podivna, ale da sa na nu zvyknut i na to, ze je multifunkcna. Nie, ze by som msn pouzival prilis casto, ale neohrnam nos len kvoli tomu ze to je MS.

 
[10] Tommi Vega (8/03/2006 v 21:46 )
Tommi Vega

Jo, humus, hlavně že to má nadesignované, a hloupé hover efekty.. za prvé to zbytečně zpomaluje, a za druhé je to k ničemu. nechápu Majkrochroust

 
[11] kapr (8/03/2006 v 21:47 )
kapr

Ja nevim, ale me to Opere nabehlo v pohode a dost rychle.

 
[12] Hellish (8/03/2006 v 21:55 )
Hellish

[9] – „Ak mi web nefunguje v primarnom prehliadaci, proste si otvorim iny, nie?“

Eh? Koukám, že už to některým lidem přijde naprosto přirozený…

K těm serepetičkám okolo, ono vám to možná přijde zajímavý teď, když si s tím hrajete, ale až budete něco skutečně hledat, bude vás zajímat, jak se co nejrychleji dostat k hledané informaci a k tomu vám žádná z těch fíčur okolo nepomůže, naopak vám možná budou i překážet. A ten posuvník je dle mého ta největší pitomost, jaká je na tom webu k nalezení. Ano, možná si na to člověk časem zvykne a možná ho to bude časem prudit o něco míň než na začátku. Ale není jednodužší použít to, co všichni uměj používat a jsou s tím spokojení?

Windows Live by se dal použít jako učebnicový odstrašující příklad k pravidlu, že „Na web se lidi nechodí dívat. Web lidi chodí používat.“

 
[13] whitwa (8/03/2006 v 21:55 )
whitwa

[8] a [9]: mám svůj oblíbený ručník, svůj oblíbený hrníček a stejně tak mám i svůj oblíbený prohlížeč, a nehodlám vypínat a zapínat odporný Internet Explorer či zaostalý Firefox jen kvůli tomu, že si chci něco vyhledat vyhledávačem.

A Opera zdaleka nemá pouze 1% zastoupení trhu (!), to je omyl způsobený tím, že opera se dle nastavení může maskovat jako firefox.

 
[14] houbba (8/03/2006 v 21:58 )
houbba

Mno ja nevim nacita se mi to dlouho a je tam toho proste zbytecne moc na titulni strance, ja proste kdyz neco hledam nepotrebuju nejaky posuvniky ale pouze jedno INPUT pole a par nejakejch popisku :)

 
[15] pangi (8/03/2006 v 22:13 )
pangi

..ja mam tiez svoje oblubene pero (napr.), ale ked prestane pisat, zoberem proste druhe, pretoze je pre mna dolezitejsie, to ze nieco napisem ako to, cim to napisem..

 
[16] whitwa (8/03/2006 v 22:22 )
whitwa

[15] Abych předešel souboji přirovnání, budu konkrétnější, pokud Microsoft chce konkurovat Google, musí být buď lepší, či inovativní. Microsoft, být lepší už jen z principu nemůže, tak se rozhodl pro inovativnost – a co jsme čekali se stalo – sami vidíte, jak to dopadlo :) a z pravidla většinou u Microsoftu dopadá. Pokud se chce Googlu vyrovnat, pokud usiluje o konkurenci, jak pro pána boha může mít vyhledávač ve stylu flash webu s intrem, který navíc zobrazí jen vyvolené prohlížeče? Představte si kdyby si google dal v novém faceliftu flashové vyhledávání s kvalitním, kávočasovým, loadingem! To prostě nejde :). A né že by myšlenka nešla jinak a lépe – Microsoft měl prostě nápad, který očekávaně pohořel…

 
[17] Jódlující bernardýn (8/03/2006 v 22:30 )
Jódlující bernardýn

Ty we…zkus bez stylů nebo obrázků – opravdu profi práce. Když už mi to něco vyhledá, tak bez možnosti otevření do novýho tabu. Když refreshnu hlavní stránku tak vidím jenom animovanej loading…tolčok

 
[18] halogan (8/03/2006 v 22:50 )
halogan

[8] Nepodpora Opery byla nucena, protoze bez AJAXu to udelat neslo.

K prispevku. Zkusil jsem to, ale je to oproti Googlu tak tezkopadne, ze to nejde pouzivat.

 
[19] whitwa (8/03/2006 v 23:13 )
whitwa

[18] Já myslel že Opera AJAX podporuje? Nebo snad ne?

P.s.: Vítám tě tu ;)

 
[20] houbba (8/03/2006 v 23:23 )
houbba

Ale podporuje … viz. Wikipedie: AJAX ;)

 
[21] Hellish (8/03/2006 v 23:46 )
Hellish

[18] – Proč by to proboha nešlo udělat bez Ajaxu? Mě zatím Microsoft naopk přesvědčil, že s Ajaxem to pořádně udělat nejde…

 
[22] Hasan al Saheb (8/03/2006 v 23:53 )
Hasan al Saheb

[13] nehodlám vypínat a zapínat odporný Internet Explorer či zaostalý Firefox jen kvůli tomu, že si chci něco vyhledat vyhledávačem.

HEHE … domnívám se, že moč čteš toho, o kterém se nemluví. Co bys čekal od Microsoftu ? Hrušky – jabka ?

Operu používám taky. Defaultně. Spousta webů mi v ní nefičí, ale pro to snad nebudu hulit trávu – nebo jsi to psal střízlivý ?

Udivuje mě, jak se Microsoft považuje za světového IT lídra, a díky tomu si myslí, že je nějaké konzorcium. Mluví o sobě jako o nositeli technického pokroku v oblasti IT a v praxi ho sráží k zemi.

Měl by jsi se naučit česky a taktéž přijmout fakta. Microsoft je světový lídr ať se to někomu líbí nebo ne. Nebo ty snad nepoužíváš produkty tohoto """"konzorcia"""" … ??? Hehehe …

Nenech se vysmát, myslel jsem že jsi na vyšší duševní úrovni, než prebubertální majitelé blogů s uhříky. O tom kdo diktuje vývoj trhu není pochyb – buď se podřídíš nebo ne.

 
[23] Littlemaple (8/03/2006 v 23:54 )
Littlemaple

Bohužel jsem se nedostal k vyhledávacímu políčku :-)

Po tom, co jsem vyčkal několik minut na natažení stránky, zjistil jsem, že stránka u mne požívat prostě nejde. Neříkám, že mám nejvýkonnější PC s 8 GB paměti, ale myslím, že na internet by cca 200 MB RAM mohlo stačit. Bohužel tato stránka si zřejmě žádá více.

Když už jsem zmiňované homepage věnoval těch několik minut načítání, zjistil jsem, že ani potom nejsem schopen pomalu hýbat myší (nedělám si srandu).

I like to google, google… I like to google, google… ;-)

 
[24] Hellish (8/03/2006 v 23:59 )
Hellish

[22] – Ty se klidně podřiď, jestli ti to vyhovuje. My ostatní radši budeme dále „prebubuertálně“ používat Google, protože jsme na nižší duševní úrovni a nedokážeme ocenit tu dokonalost, kterou pro nás světový lídr přichystal

 
[25] halogan (9/03/2006 v 00:34 )
halogan

[19] [21] Hosi, nejak jste me nepochopili. Jen rikam, ze v dobe, kdy vychazel GMail, tak bylo nutno nepodporovat Operu, protoze ta v te dobe nepodporovala AJAX (nebo mozna na nejake hodne slabe urovni, nevim) a prave kvuli GMailu vysla nova verze se zakladni podporou XMLHttpRequest.

 
[26] halogan (9/03/2006 v 00:34 )
halogan

[25] Takze mluvim o GMailu.

 
[27] Littlemaple (9/03/2006 v 02:02 )
Littlemaple

Prijatelna uvodni strana MS portalu zde: http://search.live.com/ :D

 
[28] whitwa (9/03/2006 v 08:07 )
whitwa

[22] Ne, Radka nečtu a ani neslintám po jeho sebestředných a egocentrických jednostranných kecech založených na ničem. Stavět vzdušné zámky nehodlám a argument, že IE je příšerný a Firefox zaostalý ti klidně podložím fakty.

Jak už jsem řekl, ta poslední meta, kam by se měla dostat taková ajaxová aplikace, jakou Microsoft na Live představil, je právě vyhledávač. Microsoft si myslí, že už z principu ho uznám jako nového X a Y vyhledávání a budu měnit prohlížeč vždy, když si budu chtít něco vyhledat?

Nenech se vysmát, myslel jsem že jsi na vyšší duševní úrovni, než prebubertální majitelé blogů s uhříky.

Tak sem nechoď. Nestojím tu o tebe.

O tom kdo diktuje vývoj trhu není pochyb ? buď se podřídíš nebo ne.

Nikomu se bez boje podřizovat nehodlám, Microsoft by se měl probrat.

 
[29] JT (9/03/2006 v 08:50 )
JT

[22] O tom kdo diktuje vývoj trhu není pochyb ? buď se podřídíš nebo ne.

Přesně tak, a to si Microsoft v oblasti vyhledávačů neuvědomuje ;)

 
[30] Llaik (9/03/2006 v 08:54 )
Llaik

[13] Opera se nijak nemaskuje, at ji nastavis jak ji nastavis, tak v jejim useragentovi vzdy posila retezec opera, tj. kazda statistika ji odhali spravne. Kdysi davno (tusim do verze 6 vcetne) mela defaultne nastavene „tvarit se jako MSIE“, ale uz ve verzi 6 posilala i ten retezec Opera.

To, ze nejaky zacatecnik v PHP testuje pri urcovani prohlizece nejdrive retezec MSIE a az pote OPERA neznamena, ze kvalitni statisticke fce nejsou schopny operu rozlisit.

Jsou toho schopny a delaji to spravne. Opera jde poznat, at se tvari jak se tvari.

PS: Ted koukam do nastaveni opery 8.52 a tam ani moznost tvarit se jako FF neni – pouze Mozilla a MSIE. Jsi si jisty tim, cim tu mystifikujes?

 
[31] Josef (9/03/2006 v 09:02 )
Josef

Díky za info, moc pěkný vyhledáváč. A ono slůvko beta zřejmě o něčem vypovídá, ale ona nepodpora opery je nepříjemná. Holt si budu muset počkat. Ale tyto výroky bych si nechal na období, až ono slůvko zmizí.

 
[32] -ScoRpio - Frano.blog.sk (9/03/2006 v 10:31 )
-ScoRpio - Frano.blog.sk

Dobrý deň, som beta testerom Live.com nemal som do teraz problém z ničim. Používam Operu, Firefox, IE 7… tak WTF ?

 
[33] Svoby (9/03/2006 v 13:05 )
Svoby

Nechci se opakovat, proto souhlas s [22]! a [30]

>[28]

Jaký Radek a jaké slintání? Co je to za argumentaci?

>Tak sem nechoď. Nestojím tu o tebe.

Velice se omlouvám za to, že jsem sem (nedopatřením – nejsem u svého počítače, kde vás mám na Weblogy.cz bloklého) vstoupil. Slibuji, že už se to nebude opakovat.

 
[34] Multimotyl (9/03/2006 v 13:28 )
Multimotyl

Nefunguje to ani v Safari. … :o)

 
[35] yomash (9/03/2006 v 13:37 )
yomash

Je smutny ze skoro nikdo z vas a hlavne Whitva si nedal ani praci s tim ten vyhledavac vyzkouset…
kdyz opomenu tu uvodni nesmyslnou a pro nasince zbytecnou obrazovku, tak je tam par dost inovativnich prvku, ktere by mohli prorazit. Ale jak sleduji praci coderu z MS, tak to nikdy nebude dotazeny do konce… coz je skoda. Jinak vcelku slusne.
A to hazeni spiny na ostatni prohlizece, ktere zrovna nepouzivam… uz je to trapny… proste zatnete zuby a nechte si to pro sebe…

 
[36] Hasan al Saheb (9/03/2006 v 23:20 )
Hasan al Saheb

Ne, Radka nečtu a ani neslintám po jeho sebestředných a egocentrických jednostranných kecech založených na ničem. Stavět vzdušné zámky nehodlám a argument, že IE je příšerný a Firefox zaostalý ti klidně podložím fakty.
--

Nechci obhajovat pana Hulána, bohužel všichni co po něm pliváte nečtete jeho články. Většina podložena pádnými argumenty. To že má svoje občas „extremistické“ názory je asi jeho postoj … ale v tváři tvář bych za egocentristu považoval spíš Tebe – nebo snad rozhovor na téma Apple na tomto blogu považuješ za objektivní informaci ?

Operu obhajuju taky, bohužel však každá první lama jede na IE ať se ti to líbí nebo ne. Prostě Operu nevužijou.

Nenech se vysmát, myslel jsem že jsi na vyšší duševní úrovni, než prebubertální majitelé blogů s uhříky.

Tak sem nechoď. Nestojím tu o tebe.

Budu tady chodit kdy budu chtít, velkou část Tvých článku (pokud ovšem nejsou ovlivněny vlastní sebestřednostní) hodnotím velice pozitivně. Jestli o mě stojíš nebo ne to je mi absolutně jedno. Bohužel musíš přijmout fakt, že žiješ v zemi kde si lidi choděj tam kam potřebujou. To, že jsi ještě mladý místy nevyspělý cucák je skutečnost, která mě přes mou dlouhodobou návštěvnost tady překvapila – právě většina tvých článků vypovídala o opaku. To, že Tě poznámka o Tvé úrovni urazila, je pouze Tvůj problém. Ona vlastně byla myšlena spíš ironicky :-)

O tom kdo diktuje vývoj trhu není pochyb ? buď se podřídíš nebo ne.

Nikomu se bez boje podřizovat nehodlám, Microsoft by se měl probrat.

Bojuj bojuj – dokud můžeš. Moc koukáš na Harryho Pottera ? Hlavou zeď neprorazíš, ač ve filmech to je jinak :-)

 
[37] yomash (10/03/2006 v 10:32 )
yomash

neco na tom bude

 
[38] Llaik (10/03/2006 v 10:41 )
Llaik

Jinak doporucuji z webu stahnout google analytics. Uz jsem si myslel, ze ti nejede web, az pak jsem si vsiml, ze to ceka na google. Neni to tu zase tak dobre, abych kvuli kazde navsteve vypinal/zapinal javascript (coz byla jedina sance, jak se se sem ted dostat). Vivat Google :)

 
[39] fandango (10/03/2006 v 10:45 )
fandango

Ja s live zadny vetsi problem nemel.. vse fungovalo, rychlost take dobra, intuitivni, jsem zvedav na finalni podobu, uz takto je to prekvapeni co z MS vypadlo.

F

 
[40] Kandy (12/03/2006 v 19:19 )
Kandy

[32]
Firefox 1.5.0.1 – porad vidim jen zacatek nacitani a pak to zobrazi prazdnu bielu stranku
Opera 8.02 – Loading… nic vic
IE7b2 – OK konecne vidim co to ma delat – diik neprosim si

Zadne WTF testujte poradne!

 
[41] ronan (13/03/2006 v 19:42 )
ronan

To je neco naprosto neuveritelneho. Vsimli jste si treba toho, ze kdyz kliknete v tom naprosto stupidnim posuvniku na sipku dolu vicekrat nez jednou, tezko se pak proklikate pres zpet na stranku, ze ktere jste na Live prisli? Ne ze by to neslo jinak, samozrejme, ale me napada jen jedna vec – tohle musel udelat uplny idiot. A jeste par sekund cekat, nez se odehraje ta pripitomela uvodni animace. Dalsi vec, to sice souvisi s velikosti indexu, ale proc bych prechazel na win live, kdyz Google najde desetkrat vic vysledku temer na kazdy druhy dotaz?

 

Zanechte také svůj komentář!






« Originální WhatsUp overview a plagiátorská TagsPage | Apple chce mít Photoshop CS3 do konce roku »