Weblog grafika ~ píše whitwa


Pozor! Vaše zobrazovací zařízení neumí obsah této stránky zobrazit s pokročilým formátováním (CSS). Pak možná přivítáte systém klávesových zkratek.


Mohlo být i hůř…

Pat! Tohle slovo v posledních hodinách nezní u šachových partií ale rozléhá se v éteru celé české republiky – ano, budu se bavit o volbách, má extrovertní povaha neunese v sobě tlačit pocity a nálady když padá před grafy na zadek se smrtí v očích.

Výsledek voleb skončil nerozhodně – nevyhrává ani levice ani pravice (naštěstí ne ani bradavice), výsledek se ustálil u 100 na 100. Nebudu zde rozebírat IMHO nesmyslný algoritmus rozdělování křesel a přejdu rovnou k věci – kdo za to může.

Klasickým voličem rudých hovad KSČM i nadále dle průzkumů zůstává chudý důchodce z moravského venkova – člověk, který spolu s ostatními důchodci rozhodl o budoucnosti nás, mladých. Podělaný důchodce co si při vhození lístku KSČM povzdechne „Ach, to byly časy“ a nemyslí přitom na své syny či své vnuky. Dále kritizuji voliče ČSSD, jejich předseda, Jiří Paroubek, je podvedl. Kdo mi nevěřil že Paroubek je novodobý diktátor a resuscitátor komunistů nyní po jeho projevu na tiskovce věřit musí.

Díky rudí důchodci, díky lidem, co se nechali zmanipulovat, díky US-DEU že to totálně prosrala, díky Moraváci, díky že budeme žít dále Rumunsku, díky že jste svým dětem přichystali skvělou budoucnost, díky že budete mou rodinu i mě připravovat o další peníze a znemožníte mi složit šíleně poskládanou maturitní zkoušku pod taktovkou státu, na kterou nás škola nikdy nepřipravovala a nepřipravuje. Díky lide ČR a doufám, že už tu mezi těmito lidmi nebudu a budu mít možnost se odstěhovat. Oranžová je odstínem červené, proboha lidi proberte se!

Popularity: 3% [?]

Napsáno 4/06/2006 v 01:26. RSS komentářů. TrackBack URI.

Komentáře (37)

[1] Jirka (4/06/2006 v 07:37 )
Jirka

No co se dá dělat Whitwáku? Doufám, že ten projev Mistra Bradavice otevřel oči všem, co jsou aspoň trošku při smyslech. Jak řekl pan Kalousek: „To může říct jen člověk, co neunesl porážku a pocit ztráty moci..“.
Rozhodně ale nechápu, jak může ten Čuňák říct, že celá jeho prasečnická strana je poškozena kamapaní ODS???? To je podle mne vrchol všeho! Není to snad tak, že on začal (ODS minus..).
Ke křeslům: 100/100.. Horší to snad být nemohlo. Takhle se nikdy nic neschválí, neprojde, neudělá. Díky tomu se krásné sliby ODS můžou vytratit v nedohlednu a letošní volby tak budou úplně k ničemu.
Stejně jako ty, děkuji našim Rudým spoluobčanům, Ostravským romům a Moravským důchodcům. Díky Vám se tato země ze těch sr**ek nidky nevytáhne.

 
[2] whitwa (4/06/2006 v 10:12 )
whitwa

[1] Přesně tak. ODS neprosadí svoje volební cíle a IMHO příští volby už nevyhraje… pokud se nebudou dělat předčasné. ČSSD svým programem prakticky byla pouze proti ODS, takže se od ní ani nic neočekává.

 
[3] mitos (4/06/2006 v 10:41 )
mitos

Bohužel musím souhlasit… ač sem si myslel, že morávaci mají mozek, jak je vidět (i já jsem z moravy, přesněji z Brna, kde většina volila ODS) tak mají, ale o velikosti arašídu. Obzvlášť ty staré duchny co si slintají na košile, neví co mluví a furt serou v MHD.
Jinak souhlasím s Jirkou, to co Bradavičník předvádí snad není možné. Jaká strašná kampaň ODS? Ten pošuk se cítí dotčen když ON to začal?? ODS minus, kozeny na billboardech, nevolte modre, bude modra totalita… při tomto se opravdu zastavuje dech. Jak řekl whitwa, oranžová je odstínem červené anebo červená je odstínem oranžové, takže je ruka v rukávě a patový výsledek voleb nutí k odstěhování z této republiky. Pokud tedy Bradavičník a Rudá sestra nezavřou hranice.

 
[4] zimmi (4/06/2006 v 10:47 )
zimmi

Whitwo, právě jsem se dočetl, že máš 16.
Klasickým voličem rudých hovad KSČM i nadále dle průzkumů zůstává chudý důchodce z moravského venkova
Mohu se zeptat, co ti ta rudá hovada udělala, že jsi na ně tak naštvaný? Ať počítám, jak počítám, vychází mi, že jsi za jejich vlády prožil cca půl roku až rok. To tě muselo silně poznamenat.

znemožníte mi složit šíleně poskládanou maturitní zkoušku pod taktovkou státu, na kterou nás škola nikdy nepřipravovala a nepřipravuje.
No, tak to máš blbou školu, naše zareagovala okamžitě.

díky Moraváci, díky že budeme žít dále Rumunsku
Myslím, že každý svobodný člověk umí zvážit, jestli se má dobře, nebo ne. A pokud se za vlády ČSSD dobře má, proč by měl kvůli někjakému „chlapečkovi z Prahy“, jehož rodiče mají x-krát vyšší příjem než ten Moravák, volit ODS? To není povinnost, uvědom si to.

Závěrem: Je zajímavé, že nejvíce na komunisty nadávají ti, kterým nikdy nic neudělali, tedy teenageři. Asi je to dnes cool.

**Chci říct, že komunisty nikterak nepodporuju, ale nesnáším lidi, kteří rozumují o něčem, o čem nemají ani páru.

Howgh.

PS: Neber to jako útok na tvou osobu, prostě jsem chtěl říct, že občas je lepší nejdřív myslet.

 
[5] mitos (4/06/2006 v 11:30 )
mitos

Pro zasmání co Pan Bradavičník vyřkl a později tomu bylo, jak je něj zvykem, úplně jinak :)

Paroubek, kveten 1978:
„Pro nás mladé, kterí jsme únor 1948 neprozili jako osobní zkusenost, je toto datum predevsím historická událost, kdy byla s konecnou platností rozhodnuta otázka politické moci, doslo k likvidaci pozic exponentu burzoazie v politickém zivoti republiky. Nyní, 30 let po únoru 1948, jsou pro nás mladé ideje Února zivou výzvou.“

Paroubek, 3. cerven 2006:
„Cítím povinnost oznámit, ze demokracie v této zemi utrpila tvrdý zásah srovnatelný snad jen s únorem 1948, snad jen s rozdílem, ze hrozí modrá totalita.“

A malý dodatek.

Když by byla naše bolševická, tedy jediná správná ideologie někdy v budoucnu nedopatřením nebo špatnou organizací voleb poražena, musí se tyto výsledky voleb zpochybnit.

Josif Vissarionovič Stalin – 11.05.1949

Mno, uvažte sami koho jsme to tedy měli za premiéra a kdo nám zpochybňuje volby, kdo neunesl tu porážku. Jak málé děcko, kterému někdo sebere hračku.

 
[6] kahi (4/06/2006 v 11:41 )
kahi

díky Moraváci, díky že budeme žít dále Rumunsku…

díky Whitwo, že jsi zformuloval svůj černobílý demagogický názor… pokud ti to přidá na duševním klidu, budiž.

 
[7] kubiis (4/06/2006 v 11:49 )
kubiis

Neházej všecky do jednoho pytle ;) Já sem moravák tělem i duší, ale neznám nikoho (asi se pohybuju ve společnosti trošku inteligentnějších lidí) kdo by volil ČSSD natož KSČM – nevolí je ani moje venkovská babička! ;) Nechápu, kde ty hlasy vzali..a je me z toho blbe..

 
[8] Ronnie (4/06/2006 v 11:50 )
Ronnie

No, co ti na to říct. Důchodce bude zase považovat tebe za nesmyslne hovado, protože se stavíš proti jeho názoru a potřebám. Co se týče Moravy, nikdo nemůže za to, že zde ODS neměla kampaň (resp. byla nepatrná) a důchodci určitě nečtou weblog Radka Hulána, aby změnili názor:)

Mluvit o stěhování je naprostá pitomost. Komunisti a ČSSD mají teď méně, než před tím, žádné Bulharsko zde není a nebude.

Mimochodem, nadávaš lidem, co volili ČSSD. Fajn. Ale demokracie je o respektování menšin, tedy i těch méně vzdělaných a důchodců. A důchodců bude přibývat v poměru k těm pracujícím.

A nadávat méně vzdělaným za jejich názory je hloupost. Kdybychom měli jen samé Ing., bylo by to na nic, neměli bychom nic.

Padesát procent občanů chce ČSSD a KSČM. Ať se ti to líbí, nebo ne. Já jsem volil Zelené a myslím si, že jsem udělal nejlépe, jak to šlo. Také bych byl rád, kdyby zde byla změna, ale když to 50% lidí nechce, tak stím nic neuděláš.

 
[9] JPAS. (4/06/2006 v 11:58 )
JPAS.

Ha a zrovna v našem kraji měla ČSSD přes 40 %! Tomu se říká podpásovka.

p.s. Česká republika se píše s velkým č, leda, že bys měl namysli tu republiku, která z této díky socanům a rudé armádě brzy vznikne.

 
[10] QuickShare (4/06/2006 v 12:11 )
QuickShare

Je mi z toho taky smutno, z naseho naroda je mi k placi, tvuj clanek myslim mluvi za vse, dal bych ho precist vsem, ktery podporujou toho vola, kterej se tvari jak kdyby mu meli ulitnout knofliky od kalhot. Nechapu to, videl jsem ho nekolikrat v televizi, slysel jeho nazory v radiu, cetl v novinach a po takovychto vyrocich bych ho nikdy volit nesel. Ostatni lide ho asi zerou. Nechapu. Nerozumim tomu. Naopak si ale myslim, ze pristi volby uz ODS nejakou sanci ma, vzdyt vsichni mladi lide a studenti sli volit ODS, KSCSSD volily prevazne duchodci a ty jednou musi taky vymrit ne? Ale tvuj clanek to myslim vystihuje uplne presne. Nejidealnejsi je asi emigrace, pokud nam Paroubek neuzavre hranice :-D

 
[11] mitos (4/06/2006 v 14:05 )
mitos

to Ronnie: je sice pěkný, že mají míň než před tím, ale zatím se tím stejně nic nevyřešilo. Když bude koalice KSČSSD tak jim stačí dohodnutí dvou stran, kdežto u pravice 3 stran, což by vedlo k větším kompromisům. Čili mám takovej dojem, že se vůbec nic nevyřešilo, jenom se ukázalo, že něco málo víc než třetina chce změnu a třetina je spokojená, což je oproti minulým volbám asi pokrok.

Ostatně, všichni blízcí volí pravici, převážně ODS nebo Zelené, ale najdou se i zapřísáhlí levičáci, co tvrdí, že Paroubek je spása a jedině Paroubek je ten vyvolený v oranžovém. Je to opravdu divné, protože jsem viděl téměř většinu debat v televizi, čtu vše co je věrohodnější na internetu a to stejné v tisku a opravdu mi Paroubek přijde, že neví co říká. V debatách se vyhýbá odpovědím na otázky a začne útočit na ostatní. Pak začne prskat, že to oni začali, já nic, já svatej. Tohle mi jako osobnost, která má vést naši zemi nepřipadá a proto jsem rád, že je změna, sice, kterou se skoro nic nevyřešilo, ale alespoň jsme ukázali nesouhlas se situcí jaká tu panuje.

 
[12] whitwa (4/06/2006 v 14:22 )
whitwa

[4] Komunisti mé rodině udělali opravdu hodně a od srdce jsem je, i lidi kteří je mají v oblibě, vždy nenáviděl, nenávidím a budu nenávidět stejně tak jako má rodina.

 
[13] QuickShare (4/06/2006 v 17:02 )
QuickShare

[12] No pokud komuniste udelali neco tve rodine, tak tu nenavist celkem chapu, neco podobneho jako peCan ;-) Ale osobne miluju takovy ty teenageri, kteri jenom neco zaslechli, ze se nedalo cestovat uplne kamkoli atp. a hned na to nadavaji pritom v te dobe ani necucali dudlik …

 
[14] houbba (4/06/2006 v 17:06 )
houbba

Já nevim ten článek mě připadá, že svědčí o tvé netoleranci a odporu k demokracii. Každý má svůj vlastní názor a jestli mu ho chceš brát, tak se o to pokoušej, ale to je podle mě co se nazývá cenzůra a popírání demokracie, jak nám to předvedl také pan Paroubek.

Pokud je oranžová odstínem červené, tak potom je zelená odstínem modré. Takže to je docela sporný.

Né jenom tvé rodině komunisti nějak uškodily. Mě zavřeli do basy všechny prarodiče a zabavili majetek o ceně několika desítek miliónu korun a myslíš, že nám to vrátili? Těžko asi vráti bývalé státní podniky a to co zbylo s nemovitostí, s tím je víc problémů, než užitku. Hold to byla likvidace buržuazije a aristokracie. Historie je ale pořád historie a KSČM je dneska přecijenom trochu jiná.

[10] To ani nemusí, mně stačilo si poslechnout pana Paroubka při té tiskové konferenci a bylo mi z něj na blití.

 
[15] houbba (4/06/2006 v 17:10 )
houbba

Ve třídě třeba máme človeka, který volil ČSSD (a to žiju v Praze a jeho otec je podnikatel), je to navíc muj nejlepší kamarád, avšak pořád mu neupírám právo na to někoho volit a nic mi do toho není, že volí ČSSD i přesto, že jsem skoro pravicový extrémista.

 
[16] jirin (4/06/2006 v 17:25 )
jirin

Whitwo nehazel bych vsechny do jednoho pytle – ne vsichni Moravane volili KSCSSD a ne vsichni duchodci, naopak , znam snad jen duchodce co volili ODS nebo lidovce, chteji aby se mladi meli dobre… Me spise stvou takovi lide jako zimmi haji tady komunisty, sam nevi, co za nich bylo, je pravda, ze ja to nepamatuji, ale ot jsi slepy a nevidel jsi zadne filmy, autobiograficke snimky apod. Komunisti zabili vice lidi nez fasisti a fasismus je zakazany, proc ne komunismus? Spise take nechapu lidi, kteri podnikaji nebo jsou manazeri a voli CSSD, tihle lide se mi zdali chytrejsi:) a nesezerou mu ty kecy. Ale je to jejich pravo:(

P.S.:Ja volil KDU.

 
[17] Petr Brádler (4/06/2006 v 17:43 )
Petr Brádler

[2] Neviděl bych to tak špatně. Jestli tahle vláda vznikne a přečká ty 4 roky, tak tu potom bude zase o něco méně těch „rudých důchodců“, tak to třeba půjde kupředu.

A už ani teď nejsou všechny vesnice a vesničky „rudo-oranžové“ – http://www.pbs8.com/…chut-zustava

 
[18] zimmi (4/06/2006 v 18:03 )
zimmi

whitwa: OK, dejme tomu.

A k těm důchodcům: Myslím, že oni mají o hodně větší právo posoudit, jak se žilo za komunistů, jak za fašistů, a jak se žije teď, za demokracie.

Můj děda, kterému je 87 let, vždycky volil komunisty (tím myslím pokaždé od 89.). A myslím, že zrovna on o tom ví víc, než kdejaký hejsek z Prahy, který v životě neviděl kolečka a lopatu ;-).

 
[19] Heinz Newman (4/06/2006 v 18:30 )
Heinz Newman

Není to nakonec jedno? Neviděl bych to tak tragicky, dokud jsme v EU, tak se do nás studentů střílet nebude a my si tady zatím užijem krásná léta protivládní podvratné činnosti :-)

 
[20] mitos (4/06/2006 v 19:12 )
mitos

to zimmi: jn, jestli se měl za komančů líp, když byl komunista, to je asi samozřejmý, jakej komanč se neměl, že? V mé rodině taktéž jako u whitw komunisté napáchali více škody než užitku. Nepopírám, že teď už jsou komunisté jiní, ale ta averze k nim je pořád silná a nejspíš i trvalá ať slibují co slibují. Je to něco jako když se spálím o žlutý plamínek ohně, tak také do něj nestrčím prst, když změní barvu na fialovou. Sice změnil barvu, ale palí pořád stejně ;)

 
[21] Binduch (4/06/2006 v 22:28 )
Binduch

Hele s tema moravakama to trosku prehanis, ne? To, ze tady voli vic lidi CSSD nez ODS neznamena, ze to muzes zobecnit na vsechny moravaky…

 
[22] whitwa (4/06/2006 v 22:31 )
whitwa

[20] Bereš můj text jako ostatní až moc extrémě, ale pokud máš nadhled, pochopíš že nehážu všechny moraváky do jednoho pytle, ale stežuju si na obecnoé povědomí o světě – sám bydlím na vesnici a vím, jak se věci mají…

 
[23] JPAS. (4/06/2006 v 22:37 )
JPAS.

2 zimmi: Tady jde o trošku něco jiného. Ano, co by se nežilo dobře, když stát rozdává a lidé si myslí, že tím mají víc.

Problémem je, že víc nemají, že mají ještě míň akorát to nepoznají a přes to všechno je to na dluh, protože se spousta peněz stratí cestou.

Asi tak, nechť se chce polovina lidí v ČR zadlužovat tak ať, ale ať nezadlužují ostatní…

JPAS.

p.s. Jsem sice o něco starší než whitwa, ale taky pořád ten „teenager, který to vlastně pořádně nezažil.“ A můžu být rád, že ne. Nemyslím si, že si však o tom nedokážu udělat obrázek, zvlášť, když vím, že takový režim probíhal. A to nejsou spekulace, je to – žel Bohu – pravda. Například můj otec díky rudým nemohl studovat vysokou školu, ale to je asi to nejmenší, co se tu odehrávalo.

 
[24] Anonymous (5/06/2006 v 00:49 )
Anonymous

[21] Když víš, tak proč to píšeš tak, že to vypadá, jako když nevíš?

[15],[17] Myslíte opravdu fašisty? Fašismus a nacismus byly hodně odlišné režimy, proč mnoho lidí stále tyto dva režimy zaměňuje? ⇒ komunisti si napsali vlastní dějiny a ty potom vyučovali, tohle je jen jeden malý příklad jejich úpravy, kterou dodnes hodně lidí považuje za pravdu.

 
[25] Béďa (5/06/2006 v 00:52 )
Béďa

Omlouvám se, zapoměl jsem se podepsat.

 
[26] manweru (5/06/2006 v 07:48 )
manweru

[22]Fasizmus a nacizmus boli najpribuznejsie totalitne rezimy v dejinach, takze ak o tom neweis, radsej o tom nepis… Taliansky fasizmus bol sice starsi nez nacizmus, ale stoja a padajú na tom istom princípe.

k clanku: Osobne ma teší, že väčšina bloggerov je pravicovo orientovaných, pretože ak si niekto myslí, že socialni demokrati dokážu posunúť ďalej s tým, že z dania dividenda, tak sa moze rovno vratit totalizmus a bude pokoj… imho budte pravicovi a ak bude vladnut CSSD, tak sa stahujte na Slovensko (ak dobre dopadnú voľby o dva týždne)… d:-)

 
[27] Ondřej (5/06/2006 v 23:08 )
Ondřej

Ad: Oranžová je odstínem červené, proboha lidi proberte se!

jo to je naprosto presne. dobry napad na volebni plakat:)

 
[28] Jára (6/06/2006 v 13:51 )
Jára

Máte sice pravdu, ale trošku objektivity by neškodilo. Tenhle článek mě přinutil zplodit odpověď. http://www.pozitivne.cz/…clouma-davem

 
[29] yomash (7/06/2006 v 14:27 )
yomash

je to smutne… stat bez vlady… ach jo. Nechapu. Ja to proste nechapu. Asi to voli vetsinou vydlaci, co nikdy nezazili nic z „prednosti“ komunismu… proste ona delnicka trida. Ach jo… Jak muze byt KSCM 3ti nejsilnejsi stranou. Vazne nevim… Ted nezbyva zase cekat na nove volby… nejspis predcasne…

 
[30] jakub (8/06/2006 v 23:02 )
jakub

No, ja doufam, ze tenhle blog se brzy vrati k tematu jeho vlastnim …

jinak ty pausalizace – au au … a taky by me zajimalo, jak az je uvaha podlozena nejakou drobnou ekonomickou uvahou, ono ani cssd ani ods nefunguje jako oranzova vs. modra.

Jo a k ty vseobecny prectilivelosti kdo koho v kampanich vic napadl … ach jo …

jestli to nekomu pomuze, volil jsem ods-ku, ale nechapu, proc odsuzovat nebo soudit lidi, ktery volili cssd – je to jejich svobodnej nazor a ze dospeli k jinemu, nez ja jeste VUBEC nic neznamena … nektery lidi, co paroubkovce volili znam, znam je dlouho a jsou moji kamaradi a mam jim rikat, ze jsou *** *** proc? proberu to, ok, tvoje volba …

ale to co tady ctu … chjo …

 
[31] aa (10/06/2006 v 18:09 )
aa

Whitwo, tve rozcileni plne chapu a sdilim. Jsem moravak, ziju tady v malem meste… a nerozumim tomu. Mam tu spoustu znamych a vsichni bez vyjimky volili ods, netusim kde se vzali ti co tam nahazeli kscssd… asi se pohybuji jen v urcitych kruzich. Nicmene ted kdyz rano vstanu a nekam jdu a potkavam lidi, predstavuju si, ze nejmin kazdemu druhemu bych mel plivnout do xichtu, a pokud bych si byl jisty ze zrovna ten volil kscssd tak bych mu i s chuti plivnul. Jsem z moravy a stydim se za to.

 
[32] Speedy Gonzales (11/06/2006 v 20:02 )
Speedy Gonzales

ocásku pubertální, ač jsem si myslel, že jsi kapánek vypsělejší tak tomu tak bohužel nejsi, když už mluvíš k většíně tak buď aspoň konkrétní …

jsi ubožák a urážet většinu ve které jsou lidé jiného politického smýšlení jako ty je opravdu ubohé …

volil jsem ods – jsem z moravy – ale většinu těhle lidí neodsuzuju – vláda ods tady jaksi ukázala za těch pár let kdy dostali šanci celkem málo – jejich marketing (volební) obyčejným moravským vesničanům opravdu nic neřekl – to jestli tady bába v jednotě bude mít 15% dań nebo ne je při výši průměrné mzdy na moravě, zneužívání pozic zaměstnavatelů absolutně jedno

na svobodu ti tady všichni serou – protože když nemají ani na ten zájezd při průměrných mzdách tak je jim opět příjemnější jet do toho bulharska kde si na ten oběd zajít můžou …

toto není můj názor takhle tady uvažuje docela dost lidí, a i když s tím nemusím souhlasit – není to důvod aby takový usmrkanec, který ještě v životě nic nedokázal odsuzoval většinu ..

howg

 
[33] whitwa (11/06/2006 v 20:26 )
whitwa

[32]

jsi ubožák a urážet většinu ve které jsou lidé jiného politického smýšlení jako ty je opravdu ubohé?

Neodsuzuju většinu ale tu část, která volila ve prospěch komunistů. A stou ubohostí? Asi jako někdo kdo se neumí podepsat pod svůj příspěvek.

 
[34] Béďa (11/06/2006 v 21:30 )
Béďa

[26]Nacismus byl totalitní, fašismus autoritativní. V nacismu nebylo žádné soukromé vlastnictví, ve fašismu ano. Fašisti neměli v programu genocidu. V Itálii nebylo tolik politických poprav jako v Německu (ale taky byly)… Je pravda, že se navzájem podporovali, ale jaksi nevidím ten společný princip.

Nesnažím se hájit fašismus, nechci ani soudit jestli byl lepší nebo horší než nacismus, byl jen jiný.

 
[35] yomash (12/06/2006 v 17:05 )
yomash

Ja odsuzuji vetsinu :) která volila ve prospech komunistu. U nas na morave… hruza

 
[36] Jiří Paroubek (26/06/2006 v 02:36 )
Jiří Paroubek

je to děs…

 
[37] Vladimíra (23/10/2006 v 18:50 )
Vladimíra

Nevím, kam se zařadit. Nejsem členem žádné politické strany, o politikaření to asi nebude, možná jsem debil, kretém apod., jak je v různých příspěvcích uváděno i na mou adresu, přestože mám vysokoškolské vzdělání, nejsem ani chudý důchodce, ale volila jsem komunisty. To přece není o strachu, prebendách či ambicích. Ale nemohu jinak, je to totiž jediná strana , kde nemůže nikdo očekávat, že mu její podpora přinese úspěch. Dokonce i jejich kampaň byla velmi slušná.

 

Zanechte také svůj komentář!






« Movie poster design | Rozhovor s Jiřím Tvrdkem: od tisku k webu »